מבצעי חלוקה ממוקדים באזורים הרצויים
ניתן לערוך מבצעי חלוקה ממוקדים באזורים הרצויים וכן, לקהל היעד הרצוי, אם למשל באוניברסיטאות, אימהות, בעלי חיות מחמד ועוד. הכל תלוי מהות העסק ומוצריו. ניתן אף למצוא אפשרות נוספת, כגון שיתוף עם בעלי עסקים אחרים שאצלם ניתן יהיה להשאיר את המגנטים שלכם, אם למשל ליד הקופה . ניתן כמובן לבצע חלוקת מגנטים במרכז בשיטה העיוורת, כמו על שערי הבתים, תיבות דואר של בנייני מגורים וכן הלאה.. גם השארת המגנטים על שמשות החלונות של רכבים, היא שיטה מוצלחת אבל הדבר הנכון ביותר לעשות, הינו פילוח של קהל היעד, באזורים בהם פרופיל הפילוח, תואם את הגילאים הרצוי לכם, מצב סוציו אקונומי וכדומה. שיטה עיוורת של חלוקת מגנטים מתאימה, במידה ויצאתם במבצע אטרקטיבי ומיוחד, אשר עשוי לעניין את כולם.החשיבות בבחירת אנשי המקצוע הנכונים להדפסה וחלוקת המגנטים
בעלי עסקים מצליחים, יודעים עד כמה הבחירה של אנשי מקצוע היא חשובה. הם מקפידים למצוא את אנשי המקצוע היעילים בכל תחום. חלוקת מגנטים במרכז, הינו מקצוע לכל דבר ועל מנת להשיג את התוצאות הטובות, יש להקדיש לכך את המשאבים הדרושים. יש להדפיס את המגנטים בגודל המתאים, כך שיוכל להיכנס לתיבות הדואר. קמפיין פרסומי של חלוקת הדואר יהיה הרבה יותר יעיל, אם ניתן יהיה להכניס את המגנט במעטפה בצורה ישרה ותקינה. יש לזכור כי מגנטים הם כמו כרטיס הביקור שלכם ועליהם לייצג אתכם בכבוד הראוי. הלקוחות השונים, יכירו אתכם, באמצעות המגנטים שתעצבו בבית הדפוס. מגנט פרסומי, הוא זה שיכיל מיד אודות בית העסק , פרטים ליצירת קשר ועוד. הייחודיות של המגנט הינה ביעילותו. את המגנט הפרסומי, תוכלו לחלק ללקוחות רבים בתוך זמן קצר. פרסום זה, ישתלם לכם הרבה יותר מהבחינה הכלכלית. עלות ההדפסה אינה גבוהה ופרסום בקנה מידה כה רחב, יצדיק בהחלט את ההשקעה.אז לפני שאתם רצים להזמין מגנטים…
יש כמה דברים שעליכם לדעת על מנת להפיק את המרב מהפליירים וכן לקבל את התוצאות הטובות ביותר. כדאי כי המגנט יעוצב בבית דפוס שיש בו גרפיקאי מומחה. מגנטים שעוצבו ע”י איש מקצוע, ייראו מקצועיים, מובלטים נכון והגוון יתאים. חוץ מהעיצוב של המגנטים, יש לחשוב על הגודל המתאים, האם אתם מעוניינים במגנט גדול יותר שיכיל את המסר שאתם מעוניינים לשדר? האם בית הדפוס ייעץ לכם כי כדאי שאם מדובר בדיוור ישיר או מחוץ לבתים, האם כדאי כי המגנטים יהיו בתוך מעטפות? איזה חומר יהיה טוב וחזק יותר, כך שהמגנט יחזיק מעמד להרבה זמן וכן הלאה. גם קידם מכירות, יכו להתבטא בגורמים כגון מועד הפצת מגנטים, כגון הפער בין מועד ההפצה לבין התגובות. לפעמים זה כה מרוחק, עד שזה לא קשור. הכל תלוי באזורי החלוקה החתך הכון וכן הלאה.הדפסת מגנטים והפצתם- זה יותר פלוס
אם אתם מעוניינים בבית דפוס שיהיה מקצועי, שבקיא בכל וצרי קידום המכירות, כזה שיש לו ציוד משוכלל שיכול גם לגרום למגנטים שלכם להיות איכותיים ולגרום להם להיות זולים יותר באמצעות הציוד והטכניקה, אז הגעתם למקום הנכון. דפוס יותר פלוס, עוסק בהדפסה, חלוקה ופילוח קהל היעד על פי אזורים, מה שיגביר את המכירות שלכם. ניתן למצוא בדפוס: חלוקת מגנטים בכל האזורים בכל הארץ, פולדרים, חוברות, פרוספקטים ועוד. היחס הוא אישי והייעוץ מקצועי פלוס