ClickCease

הדפסה והפצת פליירים

הקדמה

פליירים הם כלי שיווקי חיוני לעסקים, ארגונים ואנשים המעוניינים לקדם את המוצרים, השירותים, האירועים או המטרות שלהם. הם חסכוניים, מגוונים, וניתן להפיץ אותם בדרכים שונות כדי להגיע לקהל גדול. במאמר זה, נספק לכם טיפים ורעיונות עיצוביים כיצד ליצור פליירים יעילים שיכולים לעזור לכם להשיג את יעדי השיווק שלכם.

II. רעיונות לעיצוב פליירים

טיפוגרפיה מודגשת: השתמש בטיפוגרפיה גדולה ומודגשת כדי למשוך תשומת לב ולהשמיע הצהרה. בחר גופנים שקל לקרוא מרחוק, והשתמש בצבעים מנוגדים כדי להבליט את הטקסט.
פריסות יצירתיות: ניסוי עם פריסות וקומפוזיציות שונות כדי ליצור עיצוב ייחודי ומושך את העין. השתמש בתמונות, צורות וצבעים כדי ליצור היררכיה ויזואלית ולהנחות את עינו של הצופה.
עיצוב מינימליסטי: פחות זה יותר כשזה מגיע לעיצוב פליירים. השתמש בחלל שלילי כדי ליצור עיצוב נקי ומודרני שמדגיש את המסר שלך ואת הקריאה לפעולה.
צבעים מרהיבים: השתמש בצבעים בהירים ונועזים כדי ליצור עיצוב בלתי נשכח ומשפיע. בחר צבעים המתאימים למותג או לנושא האירוע שלך והשתמש בהם אסטרטגית כדי ליצור ניגודיות ועניין ויזואלי.
איורים מותאמים אישית: צור איורים מותאמים אישית או גרפיקה המעבירים את המסר ואת זהות המותג שלך. השתמשו בעיצובים פשוטים ונקיים שקל להבין ולזכור.
סגנון רטרו: השתמש באלמנטים של עיצוב רטרו או וינטג' כדי ליצור עיצוב נוסטלגי ונצחי. השתמש בטיפוגרפיה מיושנת, טקסטורות וצבעים כדי ליצור עיצוב ייחודי ובלתי נשכח.
צורות גיאומטריות: השתמשו בצורות גיאומטריות כדי ליצור עיצוב דינמי ומודרני. נסה עם צורות, דפוסים וצבעים שונים כדי ליצור עיצוב בולט חזותית.
קולאז'ים של תמונות: השתמש בקולאז'ים של תמונות כדי להציג מוצרים או שירותים מרובים. השתמשו בתמונות באיכות גבוהה הרלוונטיות ומושכות את קהל היעד שלכם.
עיצוב הומוריסטי: השתמש בהומור כדי ליצור עיצוב בלתי נשכח ומרתק. השתמש בעותק שנון או מצחיק, באיורים או בגרפיקה שפונים לחוש ההומור של הקהל שלך.
עיצוב אינטראקטיבי: צור עיצוב אינטראקטיבי המעודד מעורבות של הצופים. השתמש באלמנטים מגרדים, מתקפלים או נקרעים שמוסיפים היבט שובב ואינטראקטיבי לפלייר שלך.

III. כיצד ליצור עיצוב פלייר מקצועי ואפקטיבי

הגדר את המסר שלך ואת הקריאה לפעולה: לפני שתתחיל לעצב את העלון שלך, הגדר את המסר שלך ואת הקריאה לפעולה. מה אתה רוצה לתקשר לקהל שלך, ומה אתה רוצה שהוא יעשה כתוצאה מלראות את העלון שלך?
בחר את הפורמט והגודל הנכונים: בחר את הפורמט והגודל הנכונים עבור העלון שלך בהתבסס על המסר שלך, קהל היעד ושיטת חלוקת הפליירים שלך. הגדלים הנפוצים כוללים 8.5 על 11 אינץ', 5.5 על 8.5 אינץ' ו-4 על 6 אינץ'.
השתמש בתמונות ובגרפיקה באיכות גבוהה: השתמש בתמונות ובגרפיקה באיכות גבוהה הרלוונטיים ומושכים את קהל היעד שלך. הימנע משימוש בתמונות או גרפיקה ברזולוציה נמוכה המוגנים בזכויות יוצרים ללא רשות.
השתמש בכותרת ברורה ותמציתית: השתמש בכותרת ברורה ותמציתית שמושכת תשומת לב ומעבירה את המסר שלך. השתמש בטיפוגרפיה גדולה ומודגשת כדי להבליט אותה.

 
לוגו יותר פלוס

הדפסה והפצת פליירים מעל 12 שנה עם מאות המלצות ואלפי לקוחות נוכל להבטיח לכם הפצה מקצועית שמביאה תוצאות! יותר פלוס חברה וותיקה ומנוסה עם 3 סניפים ברחבי הארץ מחזיקה צוותי הפצה מקצועיים ומיומנים שמכירים טוב מאוד את השכונה והאזור חלוקה שלך, עם מפות מסודרות, תמונות מהשטח ודיווחים שוטפים בכל שלב תוכל לדעת בברור שהפלייר שלך מחולק כמו שצריך בתיבות, בדלתות, במשרדים ע"י דיילות ועוד מגוון אפשרויות הפצה ופרסום בהתאמה אישית.

לא רק פליירים, אנו מדפסים תלי דלת , עלונים , מגנטים, מודעות, שלטים וכל דבר שתצטרכו לעסק שלכם בכל מידה שתבחרו ובמחירים ללא תחרות!

מבצע מחירון הדפסת פליירים - גם ללא התחייבות להפצה! 🙂

גודל

כמות

מחיר הדפסה

עיצוב מקצועי ואישי

A5 14*20

5000

350

200

A5 14*20

1000

690

200

A5 14*20

2000

1100

200

A4 28*20

5000

690

250

A4 28*20

1000

1100

250

כל המחירים לא כוללים מע"מ כחוק ומשלוח

משלוחים מהירים לכל הארץ!

מחירון הדפסת מגנטים

ועכשיו במתנה הבלטה יוקרתית של לכה סלקטיבית על המגנט ללא תוספת תשלום!

גודל

כמות

מחיר הדפסה

עיצוב אישי ומקצועי

5*9

1000

280

150

9*5

5000

950

150

10*9

1000

550

150

9*10

5000

1750

150

כל המחירים לא כוללים מע"מ כחוק ומשלוח

משלוחים מהירים לכל הארץ!

דילוג לתוכן