ClickCease
מגנטים מוכנים להדפסה

כל מה שצריך לדעת לפני שמתחילים לחלק מגנטים

המגנטים מוכנים, מבריקים עם ריח של בית דפוס ומחכים לחלוקה. לפני שתמהרו לחלק את המגנטים לכל עבר, הנה כמה דגשים לחלוקה נכונה של המגנטים, על מנת לקבל כמה שיותר פניות עבור העסק שלכם. המדד להצלחה יהיה לקבל כמה שיותר פניות על כמה שפחות מגנטים שחולקו. אז איך עושים זאת?

מגנטים כחלק מחבילת מיתוג לעסק

כל עסק, ועסקים מתחילים בפרט, זקוקים למערך שיווק חכם שיעזור להם לפרוץ לשוק ולצבור לקוחות קבועים. אחת הדרכים לעשות זאת היא דרך מגנטים. המגנטים הם פרקטיים, קטנים וממוקדים – הם נצמדים למקרר או לדלת, ומזכירים ללקוחות את קיומכם. הם מציגים בתמציתיות את כל מה שהלקוחות שלכם צריכים לדעת. אבל כדי שהמגנטים יגיעו לדלת או למקרר, יש עוד דרך שצריך לעבור.

תכנית חלוקה על פי קהל היעד

לפני שיוצאים לרחובות, יש להגדיר תחילה ולאפיין את קהל היעד שלנו. חלוקה ממוקדת תניב תוצאות טובות יותר, שיחזרו אליכם בדמות פניות לעסק. כדאי להתחיל חלוקת מגנטים ללקוחות הקיימים. ניתן לעשות זאת יחד עם הקבלה, המוצר עצמו, או אפילו להצמיד את המגנט ישירות למקרר או לדלת. למשל, במידה ואתם אינסטלטורים או נגרים שמגיעים לבית הלקוח, אפשר לבקש רשות לשים את המגנט ישירות על המקרר. על מנת לחלק את המגנטים ללקוחות חדשים, כדאי להתחיל מחלוקה ברדיוס הסמוך לבית העסק. במידה והעסק שלכם מציע שירות לאנשים פרטיים, ניתן להצמיד את המגנטים לדלתות בתים. לעומת זאת, במידה ואתם מציעים שירותים לבעלי עסקים, כדאי לחשוב על אסטרטגיה אחרת, כמו חלוקה בבניין משרדים.

חלוקת מגנטים על פי איזורים גיאוגרפיים

ניתן לחלק שכונות רבות לפי חתכים סוציו-אקונומיים, תחומי עניין, ואפילו לייף-סטייל. חברת הפצה שמכירה את המאפיינים האנושיים של כל אחת מהשכונות יכולה לתת ערך מוסף, ולסייע לכם למקד את החלוקה. חלוקה ממוקדת וחכמה עדיפה בהרבה מאשר פיזור של המגנטים, ולעבוד בשיטת "לירות לכל הכיוונים". למשל, במידה ויש לכם מסעדה עם עסקיות צהרים, חלקו את המגנטים לבנייני המשרדים הסמוכים. אם אתם מציעים שירותים של הובלות, תוכלו להתמקד באזורים פופולריים בעיר, בהם יש תנועה של יציאה וכניסה של דיירים חדשים.
הדפסה והפצת פליירים ירושלים

פיקוח מלא על החלוקה

כאשר שולחים את המפיצים לחלק את המגנטים, אף אחד לא יודע מה באמת קורה. ולכן ההמלצה היא לשים לב שיש פיקוח על ההפצה והחלוקה, ולראות שהמגנטים אכן מגיעים ליעד בבטחה. הפיקוח מאפשר לכם להיות בראש שקט, בידיעה שהזמן והכסף שהשקעתם לא ירדו לטמיון.

לא רק מגנטים

במידה והחלטתם להדפיס מגנטים לעסק, תוכלו להדפיס באותה הזדמנות פליירים, תלי דלת, מעטפות, פולדרים, והרשימה עוד ארוכה. כאשר תדפיסו סוגים רבים של פריטים תוכלו לבקש דיל משתלם יותר, ולהנות מחבילת שיווק מגוונת ומקיפה. היועצים של בית הדפוס כבר ידעו לייעץ לכם כמה להדפיס מכל דבר, על מנת לקבל את היעילות הטובה ביותר.

מא' ועד ת' הדפסה והפצה

היום, במקום לפנות לשני נותני שירותים שונים של הדפסה, והפצה, ולנסות לסנכרן בין שניהם. הרעיון להציע את שני השירותים תחת אותה קורת גג ,הופך את החיים של הלקוח לקלים יותר. כשהחברה מתעסקת בכל התהליך מהתחלה ועד הסוף, הדברים הולכים בצורה חלקה יותר, עם יותר בקרה על כל שלב. ברוב המקרים, העלות תהיה זולה יותר לסגור את שני השירותים באותו מקום, מאפשר לפנות לשתי חברות שונות.

בחרו בבית דפוס שילווה אתכם מתחילת הדרך, ועד לרגע בו לרגע בו המגנטים הגיעו למקרר של הלקוחות שלכם.

צור איתנו קשר

דילוג לתוכן