ClickCease

מדוע עדיין כדאי לך להתחיל להשתמש בפליירים כדי לקדם את העסק שלך היום?

דיוור ישיר מייצר החזר על ההשקעה (ROI) של 29% . כמו כן, 42.2% מהנמענים סורקים או קוראים את כל פריטי הדואר שהם מקבלים. נתונים סטטיסטיים אלה מוכיחים שדואר מסורתי או עלונים עדיין מחולל פלאים עבור עסקים.

סוגי הדיוור הישיר המובילים כוללים כרטיסי ביקור, גלויות , חלוקת פליירים , מכתבים שיווקיים וכו'. הם יכולים לעזור לך לתקשר עם הלקוחות הפוטנציאליים שלך באופן אישי ולעורר תגובות.

חלוקת פליירים
חלוקת פליירים
 

מבין כל הפורמטים הללו, שימוש בחלוקת פליירים לקידום העסק שלך הוא האפשרות החסכונית, נושאת התוצאות והמהירה ביותר. 

אבל, אתה עשוי לתהות מדוע חלוקת פליירים יעילים גם כאשר ערוצי שיווק דיגיטליים כמו מדיה חברתית ודוא"ל משתלטים. במציאות, דיוור ישיר עדיין שווה לשיווק דיגיטלי! זה רגשי, מרתק ומסוגל להגביר את תוצאות מסע הפרסום שלך. 

אסטרטגיית קידום הפליירים יעילים מכמה סיבות כמו עלויות נמוכות, תעריפי קריאה טובים יותר וכו'. אתה יכול לחלק אותם באירועים מקומיים, במקומות ציבוריים וכו', או לשלוח אותם ישירות לקהל היעד שלך. כך או כך, שימוש בחלוקת הפליירים לפרסום העסק שלך יכול לייצר תוצאות חיוביות ולהגביר את הנראות. 

המשך לקרוא כדי לדעת יותר על פרסום עלונים וכיצד תוכל להפיק את המיטב מהקמפיינים שלך. 

 

למה להשתמש בפליירים לפרסום?

יש המון יתרונות של שימוש בהפצת פליירים לקידום העסק שלך , כולל: 

קל לקריאה

קל לקרוא פליירים ולשמור לאנשים. מכיוון שהפליירים הם בגודל קטן ומכילים רק כמה שורות, קל לתפוס את תוכנם ועיצובם.

גם אם אנשים מסתכלים על העלונים השיווקיים שלך פעם אחת, הם נוטים לזכור היטב את המסר שלך ולפעול לפיו. לפיכך,  חלוקת  פליירים מבטיחים שהקהל שלך יקבל את המסר שלך בהצלחה. 

כמו כן, אין צורך לצרף פליירים במעטפות, מה שמגדיל את הסיכוי שלהם להיראות על ידי כולם. 

מושך תשומת לב ואינטראקטיבי

עלוני שיווק ישיר הם כלי שיווקי שמושך תשומת לב. הפריסה הקומפקטית, הצבעים והכותרות הגדולות שלו יכולים לסובב ראשים בקלות. 

יתר על כן, אתה יכול להתאים אישית את העלונים שלך כדי להפוך אותם לאינטראקטיביים יותר. נניח שאתה רוצה להפיץ פליירים פרסומיים ביישוב ספציפי. במקרה כזה, תוכל לכלול את כתובת הסניף הקרוב ביותר לאזור זה. בדרך זו, אתה יכול להביא יותר תנועה לחנות שלך ולקבל המרות גבוהות יותר. 

חסכוני

אם אתה מחפש תוכנית שיווק במחיר סביר לשיווק העסק שלך ולהגדלת רמות המכירות, אסטרטגיית שיווק עלונים היא ההימור הטוב ביותר שלך. 

יצירת פליירים לא דורשת הרבה זמן, מאמץ וכסף. אבל, התוצאות שהם מייצרים יכולים בקלות לנצח את ערוצי השיווק הדיגיטליים. אתה יכול להשתמש בממשק ה-API להדפסה  כדי להגביר את היעילות של מסעות הפרסום שלך בשיווק  הפצת פליירים ולחסוך בעלויות. 

קל לעיצוב

אחד היתרונות העיקריים של חלןקת פליירים הוא שקל לעצב אותם. אתה יכול להפוך את הפליירים שלך ליצירתיים או מינימליסטיים ככל שאתה צריך בלי שום סיבוכים. כל מה שאתה צריך לעשות הוא לבחור פריסה שיכולה להתאים בצורה הטובה ביותר להודעות שלך ולהוסיף כמה התאמות אישיות. 

ממחיש את העסק שלך

בניגוד למודעות ברשתות חברתיות ובאנרים מקוונים, עלוני קידום מכירות לעסקים הם מוחשיים. אנשים מאחסנים ומשתמשים בחלוקת פליירים עם קודי הנחה שניתנים למימוש או תכונות אחרות כאלה. הם יכולים גם לחלוק עלונים אלה עם המשפחה והחברים שלהם, ולהגביר את המודעות והמוניטין שלך למותג . 

קרא גם את המאמר הבא בנושא: הפצת פליירים – חלוקת פליירים 10 טיפים להצלחה

אידיאלי לקידום אירועים

ב-יותר פלוס, אנו מקבלים מספר שאלות כמו- מדוע להשתמש בפליירים כדי לקדם את העסק שלך. לחלק מהמשווקים יש עדיין מחשבות שניות לגבי ניהול מסע פרסום להדפסת פליירים ולדואר. 

עם זאת, פליירים הם שיטה בדוקה לקידום עסקים במהירות ובמחיר סביר. 

חברות יכולות גם להשתמש בפליירים כדי לקדם אירועים קרובים, מלבד מוצרי פרסום ושירותים. אירועים אלו כוללים מפגשי עיתונאים, השקות מוצרים, פתיחת חנויות חדשות וכו'. הקפידו להוסיף את כל פרטי האירועים ופרטי הקשר שלכם כדי לראות את התוצאות הטובות ביותר. 

ניתן לעקוב בקלות

האם חלוקת פליירים ברמת גן עובדת? כן! האם ניתן להדפיס ולשלוח פליירים לרשימה מאוד מפולחת כדי להגביר את המעורבות? ושוב כן על זה! עם זאת, חשוב לעקוב אחר הביצועים שלך ולנסח דוחות תקופתיים – כדי לשפר את מסעות הפרסום העתידיים שלך ולשלוט בכל מרכיבי הקמפיין. 

למרבה המזל, ניתן לעקוב בקלות על עלוני השקה לעסקים בעזרת קודי QR , כתובות URL , קודי קופונים, מספרי עלונים וכו'. התכונות הניתנות למעקב מאפשרות לחברות לעקוב אחר כל תגובה וליצור עוד לידים בצנרת שלהן. 

 
חלוקת פליירים
חלוקת פליירים
 

כיצד להשתמש בפליירים כדי לקדם את העסק שלך?

כעת, כשאתה יודע מדוע חלוקת  פליירים טובים לפרסום , בוא נתקדם ונראה כיצד להשתמש בהם ביעילות. 

מעסקים מקומיים ועד ארגונים בקנה מידה גדול, כל החברות יכולות ליהנות מחלוקת פליירים. אבל, הם צריכים לעשות את זה נכון כדי להשיג את התוצאות הרצויות מבלי לעבור הרבה צרות.

להלן כמה טיפים וטריקים שיעזרו לך ליצור פליירים באיכות גבוהה המובטחת להניב תוצאות מצוינות:

קבע את יעדי השיווק שלך

המטרה העיקרית שלחלוקת פליירים בעסק היא להעביר מסר לקהל. זה יכול להיות כל דבר, החל מלדבר על התכונות המובילות של המוצר שלך ועד לקידום מכירת מוצר או שירות. 

ודא שאתה ברור לגבי יעדי השיווק שלך. אתה יכול להתחיל בתשובה לשאלות הבאות:

  • כמה יעיל שיווק פליירים כדי להשיג את המטרות שלי?
  • כמה פליירים עלי להדפיס ולהפיץ?
  • מהי אסטרטגיית הפצת העלונים שלי?
  • האם אני צריך להשיג תוצאות לטווח קצר או ליצור קשרי לקוחות ארוכי טווח?

שאלות כאלה עוזרות לך להבין את המטרות שלך לעומק ולגבש את אסטרטגיית קידום העלונים שלך בהתאם. 

הסתפק בכותרת

הכותרת שלך היא הדבר הראשון שקורא רואה כשהוא מחזיק את העלון שלך בידיים. זו ההזדמנות הראשונה שלך למשוך את הקהל שלך פנימה, אז תדאג להשתמש באחת טובה!

השתמש בכותרת שמתארת בצורה הטובה ביותר את העסק שלך במינימום המילים האפשריות. הפוך אותו לחינוכי וניתן בקלות להבנה. יחד עם זאת, הכותרת של עלוני השיווק הישיר שלך צריכה להיות גם משכנעת ומרגשת. זה אמור לתת תמצית של המסר שלך לקוראים שלך ולשכנע אותם לקרוא קדימה. 

הנה כמה דוגמאות לאיך הכותרות שלך צריכות להיראות:

  • קבל הנחה של 15% על רכישת מכשירי מטבח 
  • אין יותר לדאוג לנשירת שיער! נסה את שמן השיער הרפואי שלנו היום כדי לקבל תוצאות מובטחות תוך שבועיים!
  • מחפשים פוליסת ביטוח דירה? אל תחפש יותר!

אחד הטיפים הטובים ביותר לפרסום לחלוקת פליירים הוא הוספת קריאה לפעולה בכותרת (כפי שמוצג באחת הדוגמאות למעלה). זה מעורר עניין בקרב הקוראים ומגביר את רמות המעורבות. 

התמקדות בנקודות מפתח

יצירת פלייר לעסק שלך מחייבת אותך להישאר ממוקד בנקודה מרכזית אחת. בניגוד למכתבים שבהם ניתן לדון במספר דברים ולהוסיף עוד דפים, פליירים קצרים. 

לפיכך, הימנע מהעמסת יתר על הלקוחות הפוטנציאליים שלך עם יותר מדי פרטים. היצמד לנקודות החשובות ביותר שאתה צריך כדי לתקשר ולנסח את העותק שלך לצד נקודות אלה. 

מותג עלוני השיווק שלך

עליך להוסיף את הלוגו שלך ופרטי יצירת קשר לכל העלונים שלך. כך יידעו הנמענים מאיפה מגיעים הפליירים ולמי לפנות אם הם מעוניינים לרכוש את המוצרים שלכם. 

עצב פלייר כדי לפרסם את העסק שלך , לא רק מסר. כל עלון צריך לשקף את ההצעות שלך, ולהגדיל את שיעורי ההכרה במותג. 

הוסף ערך לאסטרטגיית קידום העלונים שלך

ספר ללקוחות הפוטנציאליים שלך כיצד המותג שלך מציע תכונות והטבות ייחודיות. הוסף ביקורות אמיתיות של לקוחות, המלצות, הצעות ערך, הודעות לעיתונות וכו', המוכיחות את האותנטיות של החברה שלך. 

חלוקת פליירים יעילים לעסקים עוזרים לך להפגין את המומחיות שלך, להציע פתרונות לבעיות של לקוחות ולהניב תוצאות. אתה יכול להשיג את המניעים האלה על ידי הכללת נתונים עיקריים ומהימנים לקהל שלך לקריאה. 

כלול קריאה לפעולה מראש

אחד הרעיונות הטובים ביותר לפליירים הוא למרבה ההפתעה פשוט מאוד – הוסף CTA! הקהל שלך צריך לדעת מה לעשות הלאה: להירשם לאתר שלך, להתקשר אליך, לשלוח מייל, לקנות מוצר, להשתתף באירוע וכו'. 

היה ברור וברור עם הקריאה לפעולה שלך, מכיוון שהוא יכול להכשיל או להצליח  את מסע הפרסום שלך. הוספת CTA חזק לפליירים הפרסום שלך יכולה לגרום למעורבות גבוהה יותר ולהגדלת המכירות. אחרת, ייתכן שהנמענים שלך לא יעשו כלום, גם אם הם מעוניינים במה שיש לך להציע. 

להיות יצירתי

אולי יש לך ספקות כמו- איך אני יוצר פלייר לעסק שלי? ובכן, אין כללים ברורים ומהירים מה אתה יכול ומה אתה לא יכול לעשות בעיצוב העלונים שלך. החלק הטוב ביותר בפליירים הוא שאתה יכול להתנסות במספר פריסות, קומפוזיציות, עותקים, כותרות, הצעות, צבעים, תמונות וכו'. 

עלון ההיכרות של החברה שלך עשוי להיות הדבר הראשון שלקוח פוטנציאלי קורא עליך. לפיכך, נסו ליצור רושם ראשוני מצוין על ידי יצירתיות. העלו רעיונות ויצירות אמנות חדשות כדי להדהים את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם ולהניע אותם להגיב. 

כמה מהפליירים הטובים ביותר לעסקים כוללים את אלה שיש להם כותרות מודגשות, תמונות רלוונטיות ומספיק שטח לבן. תן ליצירות האמנות שלך לנשום והימנע מלהגזים בעיצוב. 

נסה להשתמש בתמונות שמתארות את המסר שלך בצורה הטובה ביותר. לדוגמה, מסעדות יכולות להשתמש בתמונות של המנות הפופולריות ביותר שלהן, או שמוסד אימון יכול להוסיף תמונות של התלמידים הוותיקים שלהם עם הביצועים הטובים ביותר.

להלן כמה טיפים נוספים שיעזרו לך לעצב את הפליירים השיווקיים שלך לעסקים קטנים:

  • הימנע משימוש ביותר מדי שילובי צבעים באותו עלון. כמו כן, מומלץ להשתמש באותם צבעים כמו הלוגו של החברה שלך כדי להגדיל את שיעורי הזכירה למותג.
  • השתמש בגדלי גופן שונים עבור הכותרת, כותרות המשנה והגוף. 
  • עלוני פרסום הם פריטי שיווק בדיוור ישיר קומפקטי, לכן הימנע מהוספת יותר משתיים עד שלוש תמונות. לרוב, תמונה אחת חזקה ורלוונטית מספיקה לפליירים שלכם. 
  • אם יש לך מידע רב לחלוק, הדפס את העלונים שלך משני הצדדים כדי לנצל את השטח. 
  • נסה עם גדלים שונים של פליירים וקבע איזו מידה עובדת בצורה מושלמת עבור העסק שלך. 

הציעו משהו בפליירים השיווקיים שלכם

שימוש בפליירים לקידום העסק שלך יכול לעבוד מצוין עבור המותג שלך אם אתה מציע משהו בעל ערך לקהל שלך. איך הם יכולים להפיק תועלת מהמידע בפליירים שלך? האם יש הנחה או החזר כספי עבורם אם הם משלימים את ה-CTA שלך? 

כמה דוגמאות פופולריות להצעות כוללות:

  • קבל 10% הנחה על הרכישה הבאה שלך. 
  • קבל הדגמה בחינם על ידי מילוי טופס זה. 
  • היכנסו לחנות שלנו עוד היום וקבלו דוגמא חינם. 

כוון לקהל הנכון

לפני יצירת פלייר לקידום עסקים, הבן את קהל היעד שלך. דע את המאפיינים הנפוצים ביותר של הלקוחות הקיימים שלך כדי שתוכל למצוא בקלות את הדומים להם.

אם אתה רוצה לפתח אסטרטגיית שיווק עלונים מבוססת מיקום , בחר אזורים צפופים בלקוחות כדי להדפיס ולשלוח את העלונים שלך בדואר. כך תוכלו להבטיח שתגיעו לקהל הנכון שסביר להניח שיקנה מכם. 

 אולי תתעניין גם ב: הפצת פליירים – חלוקת פליירים 7 דרכים למיקסום

 

צור איתנו קשר

דילוג לתוכן