ClickCease
הדפסות בבית דפוס

מבית הדפוס הישר לקהל היעד

בעידן שבו הכול קורה בדיגיטל, ההשפעה של פליירים מנייר הולכת וגדלה, הם בולטים בנוף ותופסים את העין. אחד היתרונות המובהקים של הפליירים הוא היותם ממוקדים לקהל היעד – במקום לפרסם לכולם, ניתן לפרסם לקהל היעד בלבד. הפליירים הם כמו חץ למטרה, מאפשר לנצל את תקציבי הפרסום בצורה האופטימלית. אז איך עובד תהליך הפצת הפליירים, וכיצד ניתן לבצע אותו על הצד הטוב ביותר?

ניתוח מקדים של קהל היעד

לפני שיוצאים לתיבות הדואר עם חבילות הפליירים, חשוב לבצע ניתוח מקדים של קהל היעד, ולקבוע בצורה מדויקת כיצד ניתן למקסם את תהליך חלוקת הפליירים. את תהליך הניתוח ניתן לבצע יחד עם חברת ההפצה, או ביחד עם מנהל השיווק של העסק.

  • טיימינג – במידה ואתם צפויים לצאת עם מבצע חדש, הטבה או הפנינג, כדאי לבצע את הפצת הפליירים מבעוד מועד, על מנת להספיק להפיץ את הבשורה לפני המאורע. במידה ותקופת החגים מתקרבת, חופשת פסח, או חזרה לבתי הספר, כדאי לנצל את הטיימינג כדי לבצע מהלך שיווקי חכם.
  • מיקום דמוגרפי – היכן קהל היעד שלנו ממוקם? באיזה שכונות הוא מתגורר, באילו מרכזים מסחריים הוא עושה את הקניות, והיכן כדאי לחלק את הפליירים על מנת להשיג את התוצאות המקסימליות.
  • אופן הפצת הפליירים – קיימות מספר דרכים לבצע חלוקת פליירים. ניתן להתייעץ עם חברת ההפצה כיצד כדאי לחלק את הפליירים. ניתן לחלק את הפליירים ישירות במרכזים מסחריים, בתיבות דואר, על שמשות של מכוניות, באמצעות תלי דלת, או בהפצה ללקוחות קיימים בצירוף לחשבונית או להזמנה.
הפצת פליירים

חברת הפצה שמכירה את השטח

חברת הפצת פליירים ותיקה, מכירה את השכונות בעיר ויודעת כיצד לחלק את הפליירים בצורה הטובה ביותר. בסופו של דבר, שימוש נבון בפליירים מסייע למקסם את מאמצי השיווק, לחסוך עלויות, ולהגיע לכמה שיותר לקוחות בזמן קצר. ניתן למדוד את הצלחת פעולת חלוקת הפליירים על ידי מספר הלקוחות שהגיעו דרך הפליירים. למשל, על כל 1000 פליירים שחילקנו, קיבלנו 25 פניות, וסגרנו 5 עסקאות בסכום כזה או אחר. ניתן לחשב בקלות את ההחזר על ההשקעה, ולהבין כמה משתלמת הייתה הפצת הפליירים, ולהפיק לקחים להמשך.

פיקוח על הפצת הפליירים

חברת הפצת פליירים חייבת להבטיח פיקוח איכותי על פעולות החלוקה. מהרגע ששולחים את הפליירים לדרך, קשה לעקוב האם הם הגיעו ליעדם בשלום. חשוב לוודא שחברת ההפצה מבצעת מדגמים, ובודקת שמפיצי הפליירים בשטח עושים את עבודתם נאמנה. הפיקוח מאפשר לבעלי העסקים להיות בראש שקט, בידיעה שהפליירים יגיעו בבטחה לקהל היעד.

פלייר איכותי שיתפוס את העין

עוד לפני שלב הפצת הפליירים, יש לוודא שהפלייר יהיה מעוצב ברמה הגבוהה ביותר, מבחינת הטקסט, התמונה, ואיכות הפלייר. הפלייר צריך להכיל את כל המידע הרלוונטי, אך עם זאת לא להכביר במילים כדי לא לעייף את העין. חשוב שמי שקורא את הפלייר יבין בקלות מה השירות שמוצע, מה ההטבה, מה הם הפרטים ליצירת קשר, והיכן השירות מוצע.

בחרו בחברת הפצת פליירים מקצועית, אמינה ומנוסה, שתוכל להבטיח שפעולת חלוקת הפליירים תשתלם, ותביא לקוחות חדשים רבים לבית העסק שלכם.

נשמח לייעץ ולעזור להצלחת הפצת הפליירים של העסק שלך – צוות בית דפוס יותר פלוס

צור איתנו קשר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן