ClickCease

הפצת פליירים – השיטה שתמקסם תוצאות #1

הדרך הטובה ביותר לחלוקת פליירים תהיה תלויה בתקציב שלך, בעסק שלך ובמה שאתה מקווה להשיג. נציג בפניך כמה מהאפשרויות האלה כדי  שתוכל לראות מה הכי מתאים לך ולעסק שלך.

מיקום, מיקום, מיקום: המקומות הטובים ביותר לחלוקת פליירים

אחת האסטרטגיות הקלות והפחות עמלניות היא התקפת מחסנית – כלומר אתה מציב ערימה בולטת של העלונים שלך במקום שבו אנשים מבקרים בקביעות. זה יכול להיות בית קפה, מרכז קהילתי, ספרייה או אפילו בר או פאב. אם אתה יכול לקדם קידום משולב (להתחבר לעסק אחר כדי לקדם במשותף את המוצרים או השירותים שלך), אפילו טוב יותר, שכן אתה יכול לחלוק את העבודה של הפצת עלונים לשניים גם בהוצאות.

בכל מקום שבו תבחרו לחלק פליירים, ודאו שיש לכם אישור מהבעלים להשאיר ערימה בשטח שלו. רובם ישמחו מאוד לעזור, אבל תמיד כדאי להיות מנומסים. אחרי הכל, אתה משווק את העסק שלך באדיבות שלהם.

כמו כן, חשוב להישאר בצד הנכון של החוק, ולכן בנוסף לשאול את הבעלים, אנו ממליצים לבדוק את כללי חלוקת העלונים המקומיים.

עוד בנושא זה:6 טיפים לחלוקת פליירים מוצלחת

חזור על פרסום

דרך נוספת להתחבר לקהל שבוי וקיים היא הכנסת העלון שלך לפרסום בתעשייה או לעיתון. התאמת התוכן והקריאה לפעולה שלך (מה אתה רוצה שאנשים יעשו אחרי שהם מסיימים לקרוא) לקורא מעורב  זה באמת יכול להשתלם.

כמו גישת המחסנית, טכניקת הפצת עלונים זו דורשת מעט שיתוף פעולה עם הבעלים של הפרסום, ועשויה להיות כרוכה בתשלום. גלה את האפשרויות על ידי ארגון פגישות עם כמה כלי תקשורת מקומיים ובעלי פרסום.

חלוקת פליירים עיתון
חלוקת פליירים עיתון
אולי תתעניין גם ב: האם פליירים עדיין אפקטיביים בשנת 2022?

חלקו פליירים בדרך הישנה והטובה

חלוקת פליירים מחיר ברחוב נהדרת לקידום משהו מקומי, בין אם זה עסק בקרבת מקום או עסק ביתי. בשיטה זו, זמן ומיקום הם קריטיים.

אם אתה פותח בית קפה חדש, אולי תרצה לחלק עלונים לאנשים בדרכם לעבודה, ולהזמין אותם להצטרף אליך לארוחת צהריים. או אם אתה מספק שירות עסקי, המקומות הטובים ביותר לחלוקת פליירים יהיו ליד ריכוז של משרדים במהלך שבוע העבודה.

עוד מאמרים בושא:הפצת פליירים יעילה #1-המדריך השלם | יותר פלוס

בין אם תחליטו לצאת לרחוב בעצמכם או לגייס צוות חלוקת פליירים שיפיץ רחוב, זכרו שהמשלוח יכול להיות חשוב לא פחות מהפלייר עצמו. רושם ראשוני חשוב מאוד. צוות בטוח ובקיא הוא הדרך הטובה ביותר להפיץ פליירים בצורה יעילה, ואם הם לובשים חולצות או מדים ממותגים, אפילו טוב יותר. אין תקציב לביגוד? גם מדבקות ממותגות שמתלבשות על סווטשירט או עליונית יעשו את העבודה.

תמיד יהיו כאלה שיימנעו מאנשים לחלק פליירים, אבל זה בסדר. המפיץ המתמצא שומר עין על אנשים שנראים כאילו הם באמת מתעניינים במוצר או בשירות – ואינו דוחף מדי אם הם לא.


אהבת מכתבים: הפצת פליירים מדלת לדלת

לבסוף, תמיד יש את שיטת חלוקת פליירים הישנה והטובה מדלת לדלת. לאחר ששלחתם את העלון לבית הלקוח או למקום העבודה, הוא מוכן ומחכה שיקח הפסקה של כמה דקות. אם השירות שלך לא מתאים להם, יש לך גם את הפוטנציאל להגיע לבני בית אחרים, חברים ומבקרים.

אז איך מחלקים פליירים מדלת לדלת? כמו בהשארת העלונים שלך במקום כלשהו, גישה זו מצריכה בדיקה כפולה של כללי הטיסה באזור שלך, מכיוון שאתה תפיץ אותם ברכוש פרטי. אם אין לך זמן ללכת מדלת לדלת, או שהקהל שלך מתפרש על פני אזור גדול או מרוחק, תוכל ללכת על מסלול הדואר על ידי שליחת גלויות לכתובות נבחרות, כגון מסעדות או חנויות מקומיות.

חלוקת פליירים תיבת דואר
חלוקת פליירים תיבת דואר
עוד מאמרים בושא:הפצת פליירים טיפים איך בוחרים חברה מקצועית ?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן