ClickCease

6 טיפים לחלוקת פליירים מוצלחת

חלוקת פליירים זוהי אחת השיטות העתיקות והיעילות ביותר לקידום מקומי של העסק שלך…

1. נסח את הפלייר בצורה המתאימה ביותר.

הודעות מסוימות מתאימות יותר לפליירים מאחרות. את רובם ניתן לקבץ תחת אותה מטריה – כלומר, רוב העלונים הם הודעות. אולי אתה מנסה לעורר עניין עבור עסק חדש או להזמין אנשים למכירה  מקומת.

יש הרבה הזדמנויות הדורשות צורה קלה ובעלות נמוכה של שיווק ישיר. האם העלון שלך מוכן לשעת שיא? ודא שאתה מרוצה לחלוטין מכל היבט של העלון שלך, מתוכן ועד עיצוב. כי ברגע שאתה מדפיס מאות או אלפי עותקים, אין דרך חזרה.

עוד מאמרים בושא:הפצת פליירים יעילה #1-המדריך השלם | יותר פלוס

2. תכנן את לו"ז חלוקת הפליירים.

הרשו לי לציין לרגע את המובן מאליו: פליירים עשויים מנייר. הם לא עמידים להפליא, והם לא נוטים להחזיק מעמד זמן רב. אם אתה עורך חלוקת פליירים רמת גן תולה פליירים בחוץ, תוחלת החיים שלהם עשויה להתקצר משמעותית בגלל פגעי מזג האוויר. לפני שתוציא את אקדח הסיכות, בדוק את תחזית מזג האוויר המקומית שלך לגבי גשם, שלג ורוחות כבדות. אם מזג אוויר קשה באופק, ייתכן שתצטרך להתאים את התוכניות שלך.

בזמן שאנחנו עוסקים בנושא, קחו בחשבון גם את החגים. בסביבות כאלה, כמו ראש השנה,סוכות,פסח,הרבה חברות מפרסמות גם כן. ייתכן שהמקום לא יהיה זמין כפי שהיה קודם. זה לא אומר שאתה לא צריך לפרסם סביב חג – במיוחד אם המסר שלך הוא עונתי או אקטואלי – אבל אתה עדיין צריך לשים לב.

אולי תתעניין גם ב: האם פליירים עדיין אפקטיביים בשנת 2022?

3. תחשבו על קהל היעד שלכם בחלוקת הפליירים.

מי צריך לקרוא את העלון שלך? האם זה עניין כללי, או שהוא פונה לקהל מיוחד? חשוב לקחת זאת בחשבון לפני שמתחילים לחלק בכמויות. זה דבר אחד לחלק אותם לאנשים. זה דבר אחר למסור אותם לקהל הנכון .

חלוקת פליירים לקהל אקראי שעובר לידך ברחוב עשויה להיות לא יעילה כמו מיקוד לקהל מסוים. למעשה, במקרים רבים, אתה יכול "לזרוק" את העלונים שלך לפח. אבל ברגע שאתה מבין מי הקהל שלך באמת, אתה יכול להרכיב תוכנית הפצה חכמה יותר.

אולי תתעניין גם ב: הפצת פליירים – השיטה שתמקסם תוצאות #1

עוד מאמרים בושא:הפצת פליירים טיפים איך בוחרים חברה מקצועית ?

 

הפצת פליירים

4. תכנן לפרטים את שיטת חלוקת הפליירים שלך.

איך הפליירים שלך מגיעים לקהל המיועד שלך? יש לך כמה אפשרויות. השיטות הפופולריות ביותר הן:

  • תליית העלונים בשטחים ציבוריים/קהילתיים.

  • מסירת העלונים לאנשים ישירות.

  • שמירת ערימת עלונים באזור עם עומס רב.(תחנות רכבת ואוטובוס)

  • משלוח הפליירים מדלת לדלת (או על חלון המכונית).

לשיטה שתבחר יהיו השלכות קריטיות על תוכנית ההפצה שלך. לדוגמה, כמה פליירים תצטרך כדי להשיג את המטרה שלך? כמה זמן ייקח לחלק את כולם?

לא משנה לאן אתה מחליט תוודא שאתה מחלק פליירים במקומות הנכונים . לא כל המקומות הפתוחים לקהל פתוחים גם לחלוקת פליירים. בפארקים יש צוות תחזוקה. לשכונות יש מדיניות של איסור חלוקה. לחלונות ראווה ובתי קפה יש מנהלים שאוסרים כניסה אלא באישור מיוחד. ולבתי ספר צריך לארגן טפסי אישור.

אבל  הכי חשוב אל תוותרו על הפצת פליירים . פעמים רבות, אתה יכול לקבוע עם בעלי נכסים ולתאם השארת פליירים בבית העסק. אם אתה רואה חנויות עם פליירים כבר בחזית, זה סימן טוב. במקומות רבים, כמו קמפוסים של מכללות ומכבסות, יש לוחות שעם במיוחד עבור פליירים ומודעות מקומיות. תסתכל מסביב, ואל תפחד לשאול!

5. תבחר היטב את צוות ההפצה שלך.

אם אתה תולה או מחלק פליירים לבדך, זו הולכת להיות הפצת פליירים ארוכה. הפצה מקצועית נעה הרבה יותר מהר בצוות.  

ככל שהכמות נמוכה יותר, כך יהיה קל יותר להפיץ את העלונים האלה לעולם. עם זאת, אם הגב שלך צמוד לקיר, עדיין יש לך אפשרויות. אם אין לך זמן – ונראה שגם אף אחד אחר לא – התקשר לחברת הפצות מקצועית כמו שכל מהותה ביומיום זה להפיץ אלפי פליירים.

ישנם חברות הפצה בחוץ אשר דואגים לכל תהליך ההפצה, מתחילתו ועד סופו. הם יכולים לעזור לך ליצור תוכנית חכמה המכוונת לקהל שלך בזמן. חלקם אפילו מציעים מעקב GPS כך שתוכל לצפות בזמן אמת. רק זכור שאינך יכול לשלוט כיצד הצוות עושה את עבודתו, אז בחר בקפידה את חברת חלוקת הפליירים שלך.

6. כוון את ההפצה שלך.

לבסוף, עיין היטב בתוכנית ההפצה שלך וודא שלקחת בחשבון את כל השלבים עד לנקודה זו. עכשיו כשיש לך את כל היסודות בתור, אתה יכול לבצע כמה התאמות מתקדמות. מיקוד ההפצה שלך הוא השיקול הסופי שתהיה לו השפעה גדולה על הצלחתך, ויש שתי דרכים לעשות זאת.

  • מיקוד גיאוגרפי. אם אתה מנהל עסק מקומי, אתה יכול למקד לאזורים ספציפיים שיש להם סיכוי גבוה יותר ליהנות מהשירותים שלך . אתה יכול לבחור את המיקודים, הערים, הרחובות, או אפילו השכונות לפרסום. קח בחשבון את הטופוגרפיה והנוף של אזורים אלה. שטחים מסוימים יהיה קשה יותר לכסות מאחרים, כגון גבעות או שכונות שבהן בתים מרוחקים זה מזה.

  • מיקוד דמוגרפי. אם אתה מכריז על מיקום חדש עבור העסק שלך, אתה עשוי למקד ללקוחות נאמנים שאתה יודע שיהיו מעוניינים. או אם העלון שלך עונה על צורך ספציפי, כמו שמרטפות או גינון, ייתכן שתהיה סלקטיבי לגבי מי יקבל עלון. הרעיון הוא לתת פליירים רק לאנשים שבאמת נהנים מהמסר שלך, כך לפלייר שלך יש סיכוי גבוה יותר להצליח.

חלוקת פליירים זוהי אולי דרך זולה לפרסם, אבל זה לא אומר שאתה רוצה לזרוק את הכסף שלך. עם ששת הטיפים הללו, אתה יכול לעצב תוכנית חלוקת עלונים חכמה שתעזור לך להשיג את המטרות העסקיות או האישיות שלך.

בהצלחה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן