ClickCease

הדפסת פליירים – כל הסודות להצלחתך

להיות עצמאי זה קשה וזה לא משנה באיזה ענף אתה עוסק, במוקדם או במאוחר תילחם (בתקווה מטפורית) למען העסק שלך. המתחרים תמיד עוקבים מקרוב אחר השיווק שלך ועושים את המקסימום כדי לשפר את המאמצים ולהתחרות בך. אבל אל תדאג, יש לך את הגב שלנו…

היום אנחנו נתמקד בהדפסת פליירים ירושלים, שלדעתנו הם כנראה אחד מכלי השיווק הזולים והטובים ביותר שיכול להיות לעסק שלך. עם מספר שיקולים בלבד לגבי מטרות הפרויקט שלך, אתה יכול להבטיח שתקבל את התמורה הטובה ביותר מהדפסת הפליירים שלך. תן לנו ללוות אותך דרך המסע הפנימי שלנו כדי לתת לך הדרכה והשראה שאתה צריך עבור עסק מצליח בקמפיין שיווקי.

  1. בחר מוצר או שירות שאל את עצמך את השאלה הזו: אם היית צריך למכור מוצר אחד ממגוון המוצרים או השירות שלך עד סוף הימים, מה זה היה? זה עשוי להיות תלוי במחיר, הכמות שאתה יכול למכור או אולי הטרחה הקטנה ביותר. בואו נשתמש בעצמנו כדוגמה. צוות יותר פלוס ישמח למכור כמות אינסופית של כרזות רול אפ ! אנו יודעים שהמוצר שלנו הוא באיכות הגבוהה ביותר, אנו בטוחים בתמחור שלנו ואם נמכור מספיק מהם, אולי נוכל להתחיל לעבוד מווילה יוקרתית בקוסטה דל סול.  חמושים בידע ובביטחון זה במוצר שלנו, אנו יודעים את המיקוד והכוונה של עיצוב הפלייר שלנו.
  2. עוד בנושא זה: הדפסת פליירים 10# דרכים לפלייר מוצלח
  3. מי שוק היעד שלנו ומה הם אוהבים? – מי קונה רול אפ? מניסיוננו, אנשים משתתפים בכנסים או כאלה שזקוקים לתצוגה אמינה וניידת. אז זה בעיקר אנשי עסקים. המראה של הפלייר שלנו חייב להיות די תאגידי, לא מוכר מדי ולהציג את היתרונות ברורים ותמציתיים. זמן זה כסף אחרי הכל. אנחנו רוצים להציג את איכות המוצר שלנו, אבל להבטיח שההוצאה לא תיראה מוגזמת.               
  4. זמן לזרוח עם עיצוב – עכשיו זה עבר לסטודיו שלנו לעיצוב גרפי . אה רגע, שכחנו תוכן ותמונות… בטוח שאפשר להוריד את זה מהאינטרנט… התשובה הקצרה היא לא, אנחנו לא יכולים. התשובה הארוכה: הזמן שאתה מבלה בהשגת התוכן המתאים לפלייר שלך והבטחת התמונות הטובות ביותר האפשריות, כך העלון שלך ייראה טוב יותר והסיכוי להמרה גבוה יותר.

  5. עוד בנושא זה:  הדפסת פליירים 10# טיפים לעיצוב העלון שלך
  6. להדפסת פליירים יש בדרך כלל שני צדדים –  מלפנים ומאחור. אנו תמיד ממליצים על הגישה הבאה מלפנים – כותרת מפתה מאחור – תוכן/קישור למכירה. האמור לעיל בין כל השאר יבטיח שהעלון שלך ייקלט, יעוכל והכי חשוב יעשה את העבודה. למשוך את תשומת הלב שלהם, לתת להם את המידע שהם צריכים ולבסוף דרך ליצור קשר. לאחר מכן, זה מגיע אליך או לאתר או לצוות המכירות שלך והם צריכים לעשות את העבודה שלהם.
  7. משלוח – איך אתה מתכנן לשלוח את הדפסת פליירים שלך ללקוחות פוטנציאליים? הפצת פליירים? חלוקת פליירים  ע"י דואר ישיר או עיתון? או חברה מקצועית שמתמחה בחלוקת פליירים? כל אלה שלמעלה הם דרכים נפלאות להביא את העלונים שלך לשוק היעד שלך, אבל אל תעשה את כולם בבת אחת. בכדי שתוכל להתמודד עם זרם של לקוחות נוספים בן לילה? או שזה יציב אותך במצב גרוע יותר בטווח הקצר. אנו מציעים לחלק את העלונים שלך ל'חלוקות נפרדות'. בהתחלה בקבוצות קטנות כדי שתוכלו לאמוד את האפקטיביות של מסע הפרסום שלכם, לשנות אותו ולחזור. ואז בכל פעם שזה הושלם, הגדל בהדרגה כאשר אתה יכול לנהל את הביקוש.

והנה, הטיפים האלה יהפכו את מאמצי הדפסת הפליירים שלך למצליחים יותר לאין שיעור! כשזה מגיע לתכנון מסעות הפרסום השיווקיים שלך, מעולם לא נאמרו מילים נכונות יותר מאשר "כישלון להתכונן זה להתכונן להיכשל". מילים שאנו חיים לפיהן כל יום.

הדפסת פליירים זהו כלי מדהים שמצריך חשיבה מקדימה…

כדאי רצוי ונכון להשתמש בהדפסת פליירים ירושלים ככלי שיווקי לעסק,מכיוון שעלות הדפסת הפליירים וחלוקת הפלירים עדיין מהווים חיסכון משמעותי ביחס לאלטרנטיבות אחרות,כמו כן אפקט הפרסום בחלוקת פליירים לרוב מיידי ונותן מענה של לקוחות חדשים הבאים לעסק.

אנחנו כאן ביותר פלוס לשירותך לכל שאלה…

שנים של נסיון בהדפסת פליירים והפצת פליירים מהווים יתרון עבורך ועבור העסק שלך…

עוד מאמרים בנושא:הדפסת פליירים 10# טיפים להבלטת העלון שלך
 
הדפסת פליירים

צור איתנו קשר

צור איתנו קשר

מעוניינים לקרוא כתבות מרתקות בתחום דפוס והפצה:

כלכליסט

ידיעות אחרונות

דילוג לתוכן