ClickCease

טיפים עיצוביים להדפסת פליירים לעלון שמוכר יותר:

1. סדר תחילה את העלון לפני ההדפסה

לפני שתתחיל לעצב את העלון שלך, אתה צריך לחשוב על כמה סוגיות מעשיות. כן, זה אולי משעמם, אבל זה חשוב!

דבר אחד שיש לקחת בחשבון הוא הפורמט של העלון שלך – האם אתה רוצה אותו בפורמט עותק מודפס (מודפס) או עותק רך (עלון אלקטרוני דיגיטלי)? 

אם הראשון, כדאי שתחשוב אם יש לך תקציב וזמן להדפיס את העלון בצורה מקצועית. הדפסת מספר רב של הדפסת פליירים בזול בצורה מקצועית יכולה להיות תמורה טובה מאוד, ואתה יכול להיות יצירתי יותר עם גדלים וגימורים מותאמים אישית (למשל מט או מבריק), אבל הדפסת קבוצות קטנות עשויה להיות יקרה, וזה עלול להגדיל את התקציב אם אתה מחדש לארגן מסיבה רק לחברים קרובים או למשפחה. 

אם אין לכם תקציב גדול ואתם רוצים להדפיס רק כמה עותקים, כנראה שעדיף להדפיס את הפליירים בבית או במשרד. אם זה המקרה, עליך להיות מודע לכך שמעט מדפסות ביתיות מסוגלות להדפיס עד קצה הדף, אז נסו להתאים את הגבול הלבן הזה בעיצוב שלכם. הדפסה בבית עשויה גם להשפיע על גודל העלון, מכיוון שתצטרך להדפיס בגודל סטנדרטי, לא מותאם אישית.

 הדפסת פליירים אלקטרוניים הם בחירה מצוינת להפצה מהירה ונוחה של העלונים שלך. כל מה שאתה צריך לעשות הוא לייצא את העלון כקובץ PDF אינטראקטיבי כשתסיים לעצב, ולצרף למיילים או להעלות לאתר כדי לשתף עם אחרים. קלי קלות!

הדפסת פליירים #1
הדפסת פליירים #1

עוד בנושא זה: הדפסת פליירים 10# דרכים לפלייר מוצלח

זה מוביל אותנו לנושא מעשי נוסף שיש לקחת בחשבון, שהוא גודל העלון שלך. פליירים מגיעים בכל הצורות והגדלים, אך דבר אחד המשותף להם הוא שהם בגודל כף יד. הם גדולים יותר מכרטיסים, מה שהופך אותם לנראים יותר, אבל קטנים יותר מפוסטרים, מה שהופך אותם לניידים יותר. 

אם אתה מדפיס את העלון שלך בצורה מקצועית, אתה יכול לבחור מתוך מגוון גדלים מותאמים אישית וסטנדרטיים, שרק חלקם כוללים A6 (148 מ"מ x 105 מ"מ), A5 (210 מ"מ x 148 מ"מ), גיליון DL (210 מ"מ x 99 מ"מ), או ריבוע (כגון 148 מ"מ x 148 מ"מ). 

הדפסה בבית? היצמד לגדלים סטנדרטיים של מדפסת, כמו A5 או A4 , כדי למנוע את הצורך להפריד או לקצץ פליירים לאחר ההדפסה.

זה הדברים המעשיים מסודרים – בואו נתחיל עם הדברים המהנים, ונחקור כמה טיפים לעיצוב העלונים שלך…

2. הפוך את ההקלדה למוקד עיצוב העלון שלך

חפש בגוגל 'עיצוב פליירים' וכמעט בטוח תחטוף התקף לב ויזואלי. כל כך הרבה צבעים, תמונות ו-'תסתכל-אלי!' עיצובים. הדפסת פליירים בירושלים נועדו למשוך את תשומת הלב שלך, ולכולם תכונות משותפות לעשות בדיוק את זה. זה לא אומר שצריך להתפשר על איכות העיצוב בשביל פשוט למשוך את העין של מישהו. אתה יכול ליצור משהו מסוגנן ומושך תשומת לב, אני מבטיחה!

אחת הדרכים לשמור על עיצוב יוקרתי ומושך את העין היא להפוך את הטיפוגרפיה למוקד העיקרי של העיצוב . 

הדפסת פליירים #2
הדפסת פליירים #2

גופן שנבחר היטב, בגודל גדול ובצבע מנוגד, כמו בדוגמה של עלון אירוע חגיגי זה, ל יצליח למשוך את העין של מישהו, והם בוודאי לא ישכחו את שם האירוע.

מבחינת סגנונות כתב, חפש גופנים בסגנון מיוחד עבור טוויסט המתאים לכותרת על הגופן המסורתי, או סגנונות גופנים למראה אלגנטי יותר, המתאימים לאירועים רשמיים יותר.

כדי להבליט את הסוג אפילו יותר, שקול להגדיר את קו הבסיס בזווית אלכסונית (השתמש בכלי הקו (\) ובכלי הקלד על נתיב [Shift + T] ב- Adobe InDesign כדי ליצור תבנית דומה אפקט משופע). 

או אולי להוסיף עומק לטקסט עם צלליות, אפקטי הבלטות, מעברי צבע או טקסטורות? 

3. רוצים להוסיף צבע? נסה את ניאון…

צבע הולך להיות חלק חשוב מאוד בעיצוב העלונים היצירתיים שלך. שילוב הצבעים הנכון יקבע את הסצינה לאירוע שלכם ויעניק לפלייר שלכם תחושה חזקה של אווירה. 

מפרסמים אירוע לילי? צבעי ניאון נראים פנטסטיים על רקע כהה, ויש להם אווירת חיי לילה רטרו. 

חבילת סגנונות ניאון

שימוש בסט של סגנונות ניאון מושכים את העין מוסיף מגע אטמוספרי מגניב במיוחד לעיצובי פליירים מודרניים.

כדי ליצור מחדש אפקטי ניאון על העיצוב שלך, הרווי את הטקסט והגרפיקה שלך בצבע והגבר את הבהירות. הוספת אפקט זוהר סביב היקף הטקסט תעניק לפלייר שלך אפקט מואר. כדי ללמוד כיצד להחיל אפקט אור ניאון בפוטושופ.

4. אל תירתע גם מצבעים מושתקים!

ייתכן שאירועים בשעות היום, ידידותיים למשפחות או בדרך כלל יותר מזדמנים לא יתאימו לפלטת צבעי ניאון בפנים שלך באותה מידה. 

אל תירתע משימוש בצבעים מושתקים עבור רעיונות עלון האירועים שלך. דוגמיות משלימות בהשראת וינטג' יכולות להיראות ידידותיות, מרגיעות ומסוגננות. שליפה של כמה אלמנטים בלבן, כגון הגבול, סרט המתנה והטקסט  , יכולה ליצור ניגודיות ולעצור את העיצוב להיראות עכור מדי.

צוות צבעים עמומים עם סגנונות רטרו בהשראת שנות החמישים, כמו Seren , לסגנון ידידותי למשפחה עם משיכה רחבה.

עוד מאמרים בנושא:הדפסת פליירים 10# טיפים להבלטת העלון שלך

5. השתמש בסרטים ומפרידים פשוטים כדי להפריד אלמנטים

אם אינך רוצה לכלול תמונה או גרפיקה חזקה על הפלייר שלך, ומחפש עיצוב טיפוגרפי מיוחד במקום זאת, אל תתעלם מהאפקט המשתנה של סרטים, באנרים ומחיצות. 

במיוחד אם יש לך מידע רב על העלון שלך,  אלמנטים פשוטים כמו סרטים יעזרו לחלק את הטקסט שלך לחלקים ולהפוך אותו לעיכול יותר עבור הצופה.

 הדפסת פלייר #4
הדפסת פלייר #4

אתה לא בהכרח צריך ליצור את האלמנטים הגרפיים האלה מאפס – להרבה גופנים יש גרפיקה מקסימה נטענת לתוך ערכות הגליפים שלהם. חפש סרטים ובאנרים שאתה יכול להגדיר מאחורי טקסט ב- Adhesive Nr Seven , גרפיקה בסגנון וינטג' מבית Veneer Extras , ופתיתי שלג וכוכבים מסוגננים מהסט הגליפים שמציע Rhomus Omnilots .

6. נסה סגנונות וינטג' 

מחפשים רעיונות לפליירים לאירועים מזדמנים? אירועי מוזיקה ומפגשים מזדמנים ?כנראה לא יועילו עיצוב פלייר מעוטר בזהב ונצנצים. 

לדרך עדינה יותר לפרסם את האירוע שלך, קבל השראה מסגנונות וינטג' ובחר עיצובי עלונים פשוטים של לוח גיר במונוכרום. קל ליצור אותם מחדש בכל תוכנה, והם נראים יעילים להפליא.

עלון לוח גיר

השתמש בגופני סריף בסגנון וינטג', גבולות, חוצצים משוכללים ותגי רטרו וגליפים כדי ליצור מחדש את האפקט. יישר את הכתב במרכז, והשתמש בקווי בסיס מעוקלים ונוזלים כדי לחקות את מראה הוינטג' האותנטי הזה.

לא מרגישים את סגנון הוינטג'? קח שיעור מהצבעים המועדפים של העלון הזה, והגדר עיצובי עלונים מגניבים בשחור ולבן נועזים ומנוגדים. שילוב הצבעים הפשוט הזה יכול להפוך את רוב העיצובים למשהו אלגנטי ורשמי, מבלי להתפשר על הנראות וההשפעה.

7. טקסטורות רקע גורמות לעיצובי פליירים להיראות קרירים יותר

עיצובים שטוחים יכולים להיראות נהדר , אבל אם אתה רוצה לתת לפלייר שלך את הגורם המגניב הזה, אתה צריך לחשוב על הזרקת קצת גראנג' לתוך העיצוב שלך. שימוש באפקטי מרקם בפריסות שלך הוא דרך מצוינת לעשות זאת.

הדפסת פלייר #5
הדפסת פלייר #5

השגת עיצובי פליירים מגניבים עם מראה גרוני זה לא קשה מדי. הצב תמונות או טקסטורות נייר ברקע של העיצוב שלך, ושחק עם הגדרות השקיפות של האלמנטים למעלה כדי למשוך חלק מהמרקם הזה. החלת פילטרים ואפקטים סדקים על הקצוות של העלון שלך, כמו בדוגמה של עלון האירועים שלהלן, גם תעזור להשיג את המראה החיובי הזה.

הדפסת פלייר #6
הדפסת פלייר #6

אל תהפוך צבעים למושלמים מדי ובהירים – פילטר מעט מושתק יעניק לפלייר אפקט מגניב. בחרו צילום בשחור-לבן, נאה, גופני לוחות מגניבים כמו Bebas וזוויות לא שגרתיות כדי להחיות את העלון.

8. מטאליים תמיד ייראו מתאימים למסיבה

האם אתה צריך רעיונות להדפסת פליירים  בנתניה לאירועים המושכים את העין? לפעמים, כל מה שאתה צריך זה מגע של זוהר. אם אתם מחפשים להוסיף נופך של יוקרה לפליירים שלכם – אולי אתם מפרסמים מסיבת ארוחת ערב, מסיכות או ערב מועדון גלאם – מטאליים הם הדרך ללכת.

זהב, כסף, נחושת –  אם אתה שם את זה – מתכת ללא ספק מוסיפה נופך יוקרתי לעיצובי פליירים. אתה גם לא צריך להוסיף מראה יוקרתי לעבודת ההדפסה שלך כדי ליצור מחדש אפקט מתכתי. 

מתכתיות מושכות תשומת לב באופן טבעי, ולכן הן נראות בצורה הטובה ביותר על רקע כהה, המספקים ניגודיות ודרמה. 

עיצוב פלאייר לאירועים זה עובד ממש טוב מכיוון שהוא יוצר תחושה חזקה של אווירה. הצופים יכולים לדמיין את האירוע בצורה חיה, מה שמגדיל את הסיכוי שהם ישתתפו, וזו, אחרי הכל, המטרה העיקרית של פלייר.

9. צייר אותם אל האור…

תארו לעצמכם שאנשים עוברים על פני קיר עמוס בהדפסת פליירים בראשון לציון, אולי בקמפוס המכללה או בחדר ההפסקה במשרד… איך אתם יכולים לוודא שאנשים רואים את העלון שלכם?

טיפ פשוט הוא ליצור רושם של אור על העיצוב שלך. כן, כמו שעש לא יכול לעמוד בפני זוהר של נורת מרפסת, כך גם צופה לא יכול להתאפק להסתכל באור בהיר. 

הדפסת פליירים #7
הדפסת פליירים #7

זה עיקרון פשוט, וגם זה לא צריך להיות מסובך ליצור. מה שחכם בטכניקה הזו הוא שאתה צריך ליצור רושם של אור חשמלי ולוהט על עלון מודפס דו-ממדי פשוט. 

אם אתה מחפש משהו קצת יותר פשוט, אתה יכול להחיל אפקטי זוהר ולהגדיל את הבהירות של צורות פשוטות ואלמנטים אחרים ב- InDesign (עבור לאובייקט > אפקטים > זוהר חיצוני/פנימי ) כדי לשכפל אפקט מואר תוך זמן קצר .

ניגוד מקור אור בעיצוב שלך על רקע כהה וטקסט כהה, כמו בפלייר השנה החדשה, רק מוסיף עוד יותר לאפקט המואר, וגורם לכל העיצוב להיראות תלת מימד וקסום.

נסה את הרעיונות של עלוני אירועים אלה לאירועי לילה. זוהי הבחירה המושלמת לפרסום התכנסויות אחרי החשיכה כגון מופעי זיקוקים והופעות מוזיקה.

10. צור קמפיין פלייר

לאחר שעיצבת את העלון שלך, עליך לחשוב על החלק החשוב ביותר בתהליך: הפצה. זו לא כל כך בעיה אם אתם מארגנים אירוע לחברים קרובים או למשפחה. אבל אם אתה מקווה להגיע לקהל רחב יותר, אתה צריך לחשוב מי יוכל לראות את עיצוב הפלייר היפה שלך.

בטח, פליירים מודפסים נהדרים להגיע לאנשים מסוימים – השארת עותקים בחנויות ועסקים מקומיים היא דרך בטוחה למשוך את עיני הלקוחות שלהם, והצמדת עותק על לוחות מודעות במכללות, משרדים ומרחבים ציבוריים היא גם הולכת לעבוד פינוק.

אבל שקול להרחיב את עיצוב העלון הליבה שלך למשהו שיכול לעבוד בצורה גמישה על פני מדיות שונות. מדיה חברתית היא מקום מצוין להרחיב את פרסום האירועים שלך, וקל להרים אלמנטים מהפלייר שלך ולהפוך אותם לגדלים ידידותיים לפייסבוק, טוויטר ואינסטגרם. 

חשבו כיצד תוכלו להפוך את עיצוב הפלייר שלכם לגמיש, מוכן להתאמה למדיה החברתית. האם תוכל להרים את הכותרת ואת פרטי התאריך/שעה לבד ולהפוך אותם למעין לוגו? האם אתה יכול לשנות בעדינות את הצבעים, הגרפיקה או הפריסה של העיצוב המקורי שלך כדי להפוך אותו ליותר ידידותי לדיגיטל?

אם אתם מתכננים אירוע גדול, מתן עיצוב ממותג לאירוע שלכם, העולה על פני פליירים, הזמנות, פוסטרים ומדיה חברתית, יגרום להכל להיראות מקצועי ומצוחצח יותר. זהו טריק המשמש בכל מיני אירועים גדולים, כמו פסטיבלי מוזיקה ומופעי צדקה, ועוזר למזג את הפרסום המקדימה לאירוע עצמו.

הכנת עלון לאירועים שמתאים למותג שלך היא הרבה יותר קלה אם יש לך את הכלים הנכונים. 

אולי תתעניין גם ב: הדפסת פליירים 4# הסודות לקמפיין מוצלח

צור איתנו קשר

צור איתנו קשר

מעוניינים לקרוא כתבות מרתקות בתחום דפוס והפצה:

כלכליסט

ידיעות אחרונות

דילוג לתוכן