ClickCease

חלוקת פליירים – המדריך למיקסום ההפצה

חלוקת פליירים - דרך נפלאה לחשיפה

1. שקול את ההודעה שלך.

מסרים מסויימים מתאימים יותר לחלוקת פליירים מאחרות. את רובם ניתן לקבץ תחת אותה מטריה – כלומר, רוב העלונים הם הודעות. אולי אתה מנסה לעורר עניין עבור עסק חדש או להזמין אנשים לפסטיבל מקומי.

יש הרבה הזדמנויות הדורשות צורה קלה ובעלות נמוכה של שיווק ישיר. האם העלון שלך מוכן לפריים טיים? ודא שאתה מרוצה לחלוטין מכל היבט של העלון שלך, מתוכן ועד עיצוב. כי ברגע שאתה מדפיס מאות או אלפי עותקים, אין דרך חזרה.

2. שקול את התזמון שלך.

הרשו לי לציין לרגע את המובן מאליו: פליירים עשויים מנייר. הם לא עמידים להפליא, והם לא נוטים להחזיק מעמד זמן רב. אם אתה תולה פליירים בחוץ, תוחלת החיים שלהם עשויה להתקצר משמעותית בגלל פגעי מזג האוויר. לפני שתוציא את אקדח הסיכות, בדוק את תחזית מזג האוויר המקומית שלך לגבי גשם, שלג ורוחות כבדות. אם מזג אוויר קשה באופק, ייתכן שתצטרך להתאים את התוכניות שלך.

בזמן שאנחנו עוסקים בנושא, קחו בחשבון גם את החגים. בסביבות כאלה, כמו חנוכה וראש השנה, העלון שלך יתחרה עם הרבה פליירים מתחרים. ייתכן שהמקום לא יהיה זמין כפי שהיה קודם. זה לא אומר שאתה לא צריך לפרסם סביב חג – במיוחד אם המסר שלך הוא עונתי או אקטואלי – אבל אתה עדיין צריך לשים לב.

3. קחו בחשבון את הקהל שלכם.

מי צריך לקרוא את העלון שלך? האם זה עניין כללי, או שהוא פונה לקהל מיוחד? חשוב לקחת זאת בחשבון לפני שמתחילים לרוץ. זה דבר אחד לחלק אותם לאנשים. זה דבר אחר למסור אותם לאנשים הנכונים .

חלוקת פליירים לזרים אקראיים שעוברים לידך ברחוב עשויה להיות לא יעילה כמו מיקוד לקהל מסוים. למעשה, במקרים רבים, אתה יכול גם לשים את העלונים שלך לפח. אבל ברגע שאתה מבין מי הקהל שלך באמת צריך להיות, אתה יכול להרכיב תוכנית הפצה חכמה יותר.

4. שקול את שיטת ההפצה שלך.

איך הפליירים שלך מגיעים לקהל המיועד שלך? יש לך כמה אפשרויות. השיטות הפופולריות ביותר הן:

  • תליית העלונים בשטחים ציבוריים/קהילתיים.

  • מסירת העלונים לאנשים ישירות.

  • שמירת ערימת עלונים באזור עם עומס רב.

  • משלוח הפליירים מדלת לדלת (או מכונית לרכב).

לשיטה שתבחר יהיו השלכות קריטיות על תוכנית ההפצה שלך. לדוגמה, כמה פליירים תצטרך כדי להשיג את המטרה שלך? כמה זמן ייקח להיפטר מכולם?

לא משנה לאן אתה טס, ודא שאתה מקבל את ההרשאות הנכונות . לא כל המקומות הפתוחים לקהל פתוחים גם לטיסות. בפארקים יש צוות תחזוקה. לשכונות יש מדיניות שידול. לחלונות ראווה ובתי קפה יש מנהלים. לבתי ספר יש טפסי אישור.

אבל אל תוותרו על התקווה. פעמים רבות, אתה יכול לשוחח עם בעלי נכסים כדי לקבוע אם הם פתוחים לשיתוף. אם אתה רואה חנויות עם פליירים כבר בחזית, זה סימן טוב. במקומות רבים, כמו קמפוסים של מכללות ומכבסות, יש לוחות שעם במיוחד עבור פליירים ומודעות מקומיות. תסתכל מסביב, ואל תפחד לשאול!

5. שקול את צוות ההפצה שלך.

אם אתה תולה או מחלק פליירים לבדך, זו הולכת להיות נסיעה ארוכה. הטיסה נעה הרבה יותר מהר בצוות. למרבה המזל, אתה יכול להתקשר לרשת התמיכה שלך לעזרה. אם אתה מכריז על חנות חדשה, העובדים יכולים לעזור. אם זה מסיבה או קונצרט, אתה יכול לגייס משפחה וחברים. אם זה מועדון או ארגון, לא אמור להיות קשה למצוא מתנדבים.

ככל שהכמות נמוכה יותר, כך יהיה קל יותר להוציא את כל העלונים האלה לעולם. עם זאת, אם הגב שלך צמוד לקיר, עדיין יש לך אפשרויות. אם אין לך זמן – ונראה שגם אף אחד אחר לא – התקשר לסוכנות טיסות.

ישנם עסקים מיוחדים בחוץ אשר דואגים לכל תהליך ההפצה, מתחילתו ועד סופו. הם יכולים לעזור לך ליצור תוכנית חכמה המכוונת לקהל שלך בזמן. חלקם אפילו מציעים מעקב GPS כך שתוכל לצפות בזמן אמת. רק זכור שאינך יכול לשלוט כיצד הצוות עושה את עבודתו, אז בחר בקפידה את שותף הסוכנות שלך.

6. מקד את ההפצה שלך.

לבסוף, עיין היטב בתוכנית ההפצה שלך וודא שלקחת בחשבון את כל השלבים עד לנקודה זו. עכשיו כשיש לך את כל היסודות בתור, אתה יכול לבצע כמה התאמות מתקדמות. מיקוד ההפצה שלך הוא השיקול הסופי שתהיה לו השפעה גדולה על הצלחתך, ויש שתי דרכים לעשות זאת.

  • מיקוד גיאוגרפי. אם אתה מנהל עסק מקומי, אתה יכול למקד לאזורים ספציפיים שיש להם סיכוי גבוה יותר ליהנות מהשירותים שלך . אתה יכול לבחור את המיקודים, הערים, הרחובות, או אפילו השכונות לפרסום. קח בחשבון את הטופוגרפיה והנוף של אזורים אלה. שטחים מסוימים יהיה קשה יותר לכסות מאחרים, כגון גבעות או שכונות שבהן בתים מרוחקים זה מזה.

  • מיקוד דמוגרפי. אם אתה מכריז על מיקום חדש עבור העסק שלך, אתה עשוי למקד ללקוחות נאמנים שאתה יודע שיהיו מעוניינים. או אם העלון שלך עונה על צורך ספציפי, כמו שמרטפות או גינון, ייתכן שתהיה סלקטיבי לגבי מי יקבל עלון. הרעיון הוא לתת פליירים רק לאנשים שבאמת נהנים מהמסר שלך, כך לפלייר שלך יש סיכוי גבוה יותר להצליח.

הפצת פליירים זו אולי דרך זולה לפרסם, אבל זה לא אומר שאתה רוצה לזרוק את הכסף שלך. עם ששת השיקולים הללו, אתה יכול לעצב תוכנית חלוקת עלונים חכמה שתעזור לך להשיג את המטרות העסקיות או האישיות שלך.

 
 
 
חלוקת פליירים חלוקת פליירים פתח תקווה חלוקת פליירים לנוער ‏בפתח תקווה חלוקת פליירים לנוער חלוקת פליירים בבאר שבע חלוקת פליירים תל אביב חלוקת פליירים מחיר חלוקת פליירים בירושלים חלוקת פליירים בחולון חלוקת פליירים בפתח תקווה חלוקת פליירים מודיעין
דילוג לתוכן