ClickCease

12 רעיונות לשיווק והפצה של תלי דלת

תלי דלת במילה אחת משתלם לך!

האם אתה מחפש אפיק שיווקי יעיל לעסק שלך?

מסע פרסום פשוט לתלי דלת עשוי להיות הדבר שיניע את הצמיחה של העסק שלך. סוג זה של מסע פרסום יכול להיות ממוקד ספציפית במיקום גיאוגרפי או דמוגרפי מסוים והוא יכול להועיל לסוגים רבים של חברות, כולל מלכ"רים, נדל"ן, שירותי מגורים ומסעדות.

אם ההתמקדות בפרסום שלך היא אך ורק במודעות דיגיטליות, אתה מפסיד את השיווק הממוקד והלוקאלי שמתלי הדלתות יכולים לספק. שלא כמו פרסומות מקוונות, מתלי דלתות הם עדות מוחשית לחברה שלך שלקוחות פוטנציאליים יכולים לשמור, לפנות אליו ולתת למישהו אחר כהפניה לעסק שלך.

תלי דלת
תלי דלת-תמיד שמים לב

תלי דלת מול דיוור ישיר

בעוד ששיווק בדיוור ישיר יכול להיות רווחי, קמפיינים לתלי דלת יכולים להיות מועילים גם בדרכם שלהם ויכולים להציע כמה יתרונות על פני מסלול הדיוור הישיר. שליחת פלייר עשויה להיות אפשרות קלה יותר; עם זאת, הוא יתחרה גם עם כל הפרסומות האחרות של המתחרים שלך בתיבת הדואר של המקבל.

תלי דלת הם דרך ייחודית ללכוד את תשומת הלב של מישהו. כשאתה נכנס לבית שלך ויש תלי דלת על ידית הדלת שלך, אתה לא יכול להתעלם ממנו, ורוב הסיכויים שזה יהיה המתלה היחיד שם. התראות על משלוחים שהוחמצו והודעות מחברות שירות מועברות לעתים קרובות גם באמצעות מתלי דלתו, ולכן סביר להניח שבעל הבית יבדוק זאת כדי לוודא שהם לא מפסידים שום דבר חשוב.

יתרון נוסף בשימוש בתלי דלת לעומת שיווק בדיוור ישיר הוא החיסכון באספקה, כמו מעטפות , והם אינם מצריכים כריכה או הכנה מיוחדת להפצה.

kropekk_pl / Pixabay

יש גם את הבונוס הנוסף שמתלי דלתות קלים וזולים לייצור, במיוחד כאשר אתה יכול לעצב אותו בעצמך. החיסכון מהיכולת ליצור ולהדפיס את העיצוב שלך ללא תלות בחברת שיווק יקרה יכול להיות משמעותי. אחרי הכל, אף אחד לא מכיר את החברה שלך טוב יותר ממך!

מתלי דלתות יכולים להועיל לסוגים רבים של עסקים ולעמותות שיכולים להפיק תועלת מקמפיין ממוקד לאזור גיאוגרפי ספציפי. בדוק כמה ממסעות פרסום אלה לדוגמה והתאם אותם לצרכי העסק שלך.

פרסומות נדל"ן – מתלי דלתות נהדרים עבור מתווכים שיש להם פרוייקט חדש. ניתן לפרסם בית חדש למכירה על מתלה הדלת ולאחר מכן להפיץ אותו בשכונה של אותה ישוב או בשכונות של קונים פוטנציאליים. גם אם המקבל של תלי הדלת לא מעוניין לקנות או למכור נכס, הוא יכול לחלוק את המידע בקלות עם מישהו שנמצא בשוק לקנות או למכור בית.

תלי דלת
תלי דלת

קמפיינים פוליטיים – תלי דלת יוצרים פרסומות נהדרות לקמפיינים פוליטיים. אם כבר יצאתם לסייר בשכונה, למה שלא תשאירו מתלה דלת כתזכורת לביקור שלכם או תשאירו את המידע שלכם כשמישהו לא בבית? פוליטיקאים בערים  קטנות במיוחד יכולים להפיק תועלת מיצירת קשר אישי עם מצביעים לקמפיין עממי.

תפריטי מסעדה – אם המסעדה שלך מציעה תפריט TA לקחת, ,תלי דלת הם ההזדמנות המושלמת לעודד עסקים חדשים על ידי הפיכת התפריט שלך לזמין ללקוחות פוטנציאליים בשכונה שלך. מכיוון שסביר להניח שתפריטים אלו יישמרו במשך תקופה ממושכת לצורך עיון, עדיף להדפיס תפריטים על נייר איכותי. עזור לעודד עסקים חדשים על ידי קופונים מודגשים או  מבצעים.

תלי דלת
תלי דלת-למסעדות

שירותי מגורים – עסקי שירות לבית, כגון אינסטלטורים, טכנאים, גננים, קבלנים וצבעים, יכולים ליהנות מקמפיין מתלי דלתות. מכיוון שסביר להניח שלבעלי עסקים בתעשיות אלו כבר יש מושג טוב על אזור הבתים בו הם רוצים להתמקד, טכניקת שיווק זו יכולה להיות אידיאלית למציאת לקוחות חדשים. קח את הפרסום שלך לאן שהוא נחוץ בבית הלקוחות הפוטנציאליים שלך.

קבע את יעד הקמפיין שלך

הצב מטרה לפני שאתה מייצר את תלי הדלת שלך. מהי התוצאה שהיית רוצה להשיג בסיום הקמפיין שלך? מהם יעדי שיווק פוטנציאליים שלך:

  • לייצר יותר מכירות
  • הגדל את שיחות הטלפון ופניות הדוא"ל לגבי החברה שלך
  • איסוף מידע ליצירת קשר
  • להגדיל את שולי הרווח שלך באחוז מסוים

על ידי החלטה מה אתה רוצה שתהיה התוצאה הסופית, תוכל להעריך את התוצאות שלך לאחר שתסיים את מסע הפרסום שלך ולקבוע מה עובד ומה צריך לשפר לקראת הסיבוב הבא.

תכנן  את הקריאה לפעולה שלך

ההצלחה של שיווק בדיוור ישיר טמונה במבצעים חד פעמיים ובקופונים למוצר או שירות, וקולבי דלת צריכים להציע קריאה דומה לפעולה. עד 40 אחוז מהצלחתם של קמפיינים לשיווק בדיוור ישיר נקבעת על פי מידת קבלת ההצעה על ידי לקוחות פוטנציאליים וקיימים, ולכן הגיוני שחשיבות ה-CTA עבור מסעות פרסום מתלי דלתות תהיה תלויה מאוד ב- CTA, גם כן. זה הכרחי שתהיה תוכנית טובה עבור מה שאתה תפרסם, ולכן זכור את העצות הבאות בעת פיתוח הקריאה לפעולה:

  • תציע ערך רב שיהיה קשה לא להתייחס אליו.
  • הפוך את הערך שלך לגדול, אבל השאר מקום לרווח.
  • הגבל את טווח הזמן של ההצעה שלך כדי שהלקוחות יעודדו לקנות עכשיו.
  • צור עותק מעניין ומשכנע.
  • השתמש בכותרת מודגשת עבור ההנעה  לפעולה שלך שתמשוך את עיני הלקוחות הפוטנציאליים שלך.
  • הפוך את הקריאה לפעולה ברורה ותמציתית כך שהלקוחות ידעו בדיוק איך להגיב ומה הם יקבלו.

צור והדפיס את העיצוב שלך

העיצוב של כל החומרים השיווקיים שלך הוא השתקפות של העסק או המותג שלך, ולכן הכרחי לבחור תבנית שמשקפת את הסגנון והמטרה שלך בצורה מדויקת. שקול את האלמנטים העיצוביים האלה בעת בחירת התבנית שלך .

  • בחר שניים או שלושה צבעי יסוד. השתמש באריזת המותג, הלוגו או האתר שלך להשראה בעת בחירת הצבעים.
  • בחר גרפיקה ותמונות שהלקוחות שלך יכולים להתייחס אליהם.
  • תשאיר את זה פשוט. השתמש בהדפס קל לקריאה שמפנה את העין להנעה לפעולה.
  • הדגש קופון או הצעה מיוחדת שלך. שוב, הכל עניין של הקריאה לפעולה.

לאחר שיצרת את תלי הדלת החדש והצעקני שלך עם קריאה לפעולה שאי אפשר לעמוד בפניה, מצא מדפסת איכותית שיכולה לייצר עותקי פרימיום במהירות ובחיסכון זכור שאיכות ההדפסה של מתלה הדלת שלך משקפת את העסק שלך החברה שלך בדיוק כמו העיצוב, ולכן עדיף להשקיע בהדפסה איכותית.

קל יותר לתפוס טעויות במוצרים מודפסים, ולכן, לפני שליחת העיצוב הסופי שלך למדפסת, הדפס טיוטה ובדוק אם יש שגיאות. כאשר אתה מוכן להדפיס, זכור שאתה יכול לחסוך בעלויות ואולי להגדיל את שולי הרווח של מסע הפרסום שלך על ידי הדפסת מספר רב של עותקים בו-זמנית.

החלט על  הדמוגרפיה האידיאלית שלך

לפני שתתחיל את מסע הפרסום שלך לקולבי דלתות, שקול את הדמוגרפיה של קהל היעד שלך. למי יש סיכוי גבוה יותר שירצה לקנות את המוצר או השירות שלך? 40 אחוז מההצלחה של קמפיין תלי דלת שלך עשויים להצליח בזכות הקריאה שלך לפעולה, אבל התוצאות יהיו תלויות באותה מידה בנמענים שתבחר לקמפיין זה. הנה כמה נתונים סטטיסטיים חשובים שכדאי לקחת בחשבון בעת בחירת הקהל הרלוונטי שלך.

  • רמת הכנסה
  • גיל (דוגמה: האם עליך להתמקד בקהל בגיל העמידה, או האם המוצר שלך יימכר טוב יותר לסטודנטים?)
  • מגדר – האם המוצר שלך מכוון יותר לגברים או לנשים? או שאפשר להפנות את זה לשניהם?
  • נטיות קנייה
  • סטטיסטיקה משפחתית וזוגית
  • תחביבים – איך הקהל שלך נהנה לבלות את זמנו הפנוי?

על ידי מחקר של שכונות כדי לראות כיצד הן נכנסות לנתונים הדמוגרפיים שלעיל, מסעות פרסום מתלי דלת יכולים להיות ממוקדים אסטרטגית בקהל יעד. מתלי דלתות מספקים גם את היתרון הנוסף שאתה יכול לעקוב אחר המיקומים שמגיבים בצורה הטובה ביותר למאמצי השיווק שלך.

מה תוכנית החלוקה שלך?

החלק הראשון של אסטרטגיית תלי דלת הוא למפות את המיקום שבו תרצו להפיץ את תלי הדלת החדשים שלכם. הקצה רחובות לצוותים של שני מפיצים, ובקש מאדם אחד למסור את מתלי הדלת בצד אחד של הרחוב ולאדם השני לחלק את המתלים בצד השני. זה יהפוך את חציית הרחוב למיותר ויאפשר לצוותים שלך לנוע בשכונה הרבה יותר מהר. באמצעות שיטת ההתאמה הזו, כל צוות אמור להיות מסוגל לכסות כ-100 בתים בתוך 10 בלוקים תוך פחות משעה.

רכז את הצוות שלך

אלא אם כן אתה מתכנן לעשות את כל עבודת הרגליים בעצמך, גיבוש צוות הפצה הוא חלק חיוני מאסטרטגיית מתלי הדלת שלך. התחל בחישוב כמה קולבים אתה צריך להפיץ ואז החליט כמה מפיצים תצטרך כדי להגיע ליעד הזה. להלן מספר אפשרויות למציאת מפיצים:

  • אתה יכול להפיץ קולבי דלת לבד, אבל זה יכול לקחת זמן.
  • אתה יכול לשכור חברה כדי להשלים את ההפצה, אבל זה יכול להיות יקר ויקטין את שולי הרווח הכולל שלך באופן משמעותי. עם זאת, זו יכולה להיות אופציה אם אתה צריך להפיץ אלפי תלידלת בזמן קצר.
  • בקש מהעובדים שלך לחלק תלי דלת שיווק (תוך כדי תשלום עבור הזמן שלהם, כמובן).
  • גייסו מתנדבים לחלוקת מתלי הדלת ותגמלו אותם בתמריץ.

תכנן יום ושעה

תכנן יום שבו כל המפיצים זמינים לעזור, ולאחר מכן קבע זמן שלא רק נוח לעוזרים שלך אלא גם נוח לבעלי בתים. הימנע מכניסה מדלת לדלת בזמן ארוחת הערב, מוקדם מדי ביום או מאוחר מדי בלילה. בדרך כלל, הזמן הטוב ביותר הוא לפני תחילת המשמרת הראשונה ליום עבודה טיפוסי.

בדוק את התקנות העירוניות

הפצת מתלים בסיסית לדלתות היא חוקית עבור פרסום עסקי ואינה נחשבת שידול מכיוון שאין אינטראקציה מעורבת. עם זאת, אם אתם מתכננים לדפוק על דלתות ולהתחיל שיחה עם בעלי בתים, הדבר עלול להיחשב כהפרעה לשקט לבעלי בתים במקומות מסוימים. לא משנה אם אתה מתכנן לדבר עם בעלי בתים או לא, הקפד לבדוק עם העיר שלך לגבי תקנות או חוקים מקומיים בנוגע להפצה לפני שאתה יוצא לרחוב עם קולבי הדלתות שלך.

הערך את הצלחת הקמפיין שלך

עקוב אחר הצלחת הקמפיין השיווקי הספציפי הזה, ולאחר מכן השווה את התוצאות לשיטות אחרות בהן השתמשת בעבר. אם היעדים שלך הושגו, עליך להמשיך באסטרטגיה הנוכחית שלך. אם לא עמדתם ביעד שלכם, העריכו מחדש את מסע הפרסום שלכם והחליטו מה הייתם יכולים לעשות אחרת שישפר את טווח ההגעה או הלידים שלכם.

רושם מתמשך

מודעות דיגיטליות פופולריות כיום; עם זאת, מכיוון שהם חולפים, הם לא יכולים להשאיר רושם מתמשך על הצופה. מתלי דלת הם מוצר שיווקי אידיאלי, לא רק בגלל שהם מהווים תזכורת פיזית ללקוחות פוטנציאליים של המוצר או השירות שלך, אלא שהם פשוטים ליצירה, זולים להדפסה ויעילים ליצירת לידים חדשים.

לא בטוחים לאן ללכת כדי לעצב את קולב הדלת שלכם? אולי יש לנו את הפתרון המושלם בשבילך.

כדי לנסות אותנו, פשוט בדוק את  תבניות מתלי הדלת שלנו  ובחר אחת להתאמה אישית בעורך המקוון שלנו. מעיצוב ועד הדפסה, אתה יכול להספיק תוך פחות משעה.

תלי דלת-עיצוב אישי
תלי דלת-עיצוב אישי

כמו כן תוכל לקבל מידע על חלוקת פליירים מקצועית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן