ClickCease

הדפסת פליירים זהו תהליך חשוב להצלחת העלון שלך

לאחרונה בדקנו 6 דברים שכדאי להימנע מהם בעת עיצוב פלייר לפני הדפסת פליירים פתח תקווה ובזמן יצירת הרשימה, זה גרם לנו לחשוב. הדפסת פליירים פתח תקווה יכולה להיות דרך מצוינת לקדם את העסק שלך ולא משנה כמה אתה גדול או קטן; הם יכולים להפוך לחלק בלתי נפרד מאסטרטגיית השיווק שלך. בעסקים חשוב שהלקוחות שלכם יבינו בדיוק מה אתם מנסים להציע להם. אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות פליירים מודפסים . חשוב לוודא שהפלייר שלך בולט והלקוחות שלך יכולים להבין מה אתה מציע להם.

הדפסת פליירים
הדפסת פליירים

כדי לעזור לך בהדפסת הפליירים , הכנו 10 טיפים להבלטת הפלייר שלך.

1. תמונות / גרפיקה:

לתמונות יכולות להיות השפעה עצומה על פלייר במיוחד אם אתה מקדם מוצרים על הפלייר. תמונות באיכות גבוהה וגרפיקה בולטת משלימות כל תמונה וגם עובדות עם המותג שלך יכולים להיות דרך מצוינת לוודא שהפלייר שלך בולט. אחרי הכל, אתה רוצה שאנשים ירימו את העלון שלך ויקראו אותו, לכן השימוש בגרפיקה או תמונות בפלייר שלך הוא חובה. זכור שהתמונות שלך חייבות להיות באיכות גבוהה .

2 חשיבות הכותרת בהדפסת פליירים:

כותרת טובה היא משהו שישמש כדי למשוך את תשומת הלב של הלקוח שלך. קח קצת זמן לחשוב על הכותרת של העלון שלך, כי זה יהיה אחד הדברים הראשונים שלקוח יראה. הכותרת שלך צריכה להיות קצרה וישירה לעניין. זה אמור לתת ללקוח לדעת למה לצפות בתוך העלון. זה המקום שבו אתה באמת צריך למכור את ההצעה שלך.

3. הדגש את הנקודות והיתרונות העיקריים:

הנקודה הגדולה ביותר בכל פלייר היא לנסות לקדם וליידע. ניתן להשתמש בהדפסת פליירים לקידום מגוון תחומים כולל מוצרים חדשים וקיימים, מכירות, שירותים או אירוע  קרוב. השתמש בעלון שלך כדי לקדם את היתרונות העיקריים של מה שאתה מנסה למכור. אתה צריך לספק סיבות ללקוח לבחור בך על פני משהו או מישהו אחר. זכור לשמור את זה פשוט ולהדגיש רק את הנקודות החשובות ביותר.

עוד בנושא זה: הדפסת פליירים 10# דרכים לפלייר מוצלח

4. חשיבות גופנים קלים לקריאה בתהליך הדפסת פליירים:

אל תנסה להיות יצירתי מדי בכל הנוגע לגופנים שלך. חשוב שאנשים יוכלו לקרוא את העלון שלך אז הקפד להשתמש בגופנים שטובים להדפסה. הגבל גם את הגדלים והסגנונות השונים של הגופנים שבהם אתה משתמש. בחר לא יותר משני גופנים לשימוש בכל העלון שלך כאשר אחד מאלה משמש לכותרת הראשית שלך והשני משמש עבור הטקסט הנותר על העלון.

עוד בנושא זה:  הדפסת פליירים 10# טיפים לעיצוב העלון שלך

5. שמור על התוכן פשוט – פחות זה יותר:

בדקנו בעבר מדוע פחות זה יותר כשמדובר בעיצוב עמדת באנרים ואותו עיקרון חל על עיצוב פלייר. אל תמלא את העלון שלך במידע רב מדי. תנו לתמונות, לטקסטים ולכותרות לדבר בעד עצמם ואמץ גישה של פחות זה יותר.

6. זכור לבצע הגהה לפני הדפסת הפליירים:

שגיאות כתיב ודקדוק על עלון הן פשוט לא מקצועיות. הקפד לקרוא הגהה על כל סנטימטר מהפלייר שלך ובקש ממישהו אחר לקרוא עליו לפני שאתה הולך להדפסה. ודא שהם יכולים לקרוא אותו בבירור ולהבין מה אתה מציע. אם אתה מקדם מבצע או מגוון מוצרים, ודא שציינת את המחיר או התאריכים הנכונים.

7. הציעו ללקוחות שלכם הטבה:

כמו ביתרונות העיקריים, השתמש בעלון כדי להציע ללקוח שלך משהו. כלול שובר בתחתית או השתמש בקוד קידום . זה גם יכול לאפשר לך למדוד כמה יעיל היה העלון בהפצה.

8. יישר תוכן וטקסט:

שימוש בגופנים הנכונים ושמירה על הפריסה פשוטה ישפיעו רבות על קלות ההבנה של העלון שלך. דבר נוסף שיש לקחת בחשבון הוא איך אתה מיישר את התוכן של העלון שלך. רובנו רגילים לקרוא מימין לשמאל  ומלמעלה למטה אז זכור זאת בעת פריסת העלון.

9. גימור איכותי:

דבר נוסף שכדאי לזכור כשמחליטים על פלייר הוא לחשוב על ההדפסה הסופית. גימור הדפסה איכותי יכול להיות חשוב לא פחות מכל דבר אחר על העלון שלך . שימוש בגימור מבריק או למינציה או בחירת נייר יוקרתי לפלייר שלך יכול לעזור ליצור רושם ראשוני נהדר ולהציג את איכות המוצר או השירות שלך.

10. שקול את ההשפעה של קיפולים:

לבסוף, למה לא לשקול להשתמש בקפלים כדי לעזור להבליט את העלון שלך. גימור מקופל כגון קיפול למחצה, קיפול תלת או קיפול שער יכול לעזור לפלייר שלך להשפיע. 

הדפסת פליירים
הדפסת פליירים

הקפד לזכור את העצות האלה כשזה מגיע ליצירת העלון הבא שלך. מה הדבר הראשון שאתה מנסה לעשות נכון בעת ​​עיצוב פלייר? דבר איתנו אם תצטרך עזרה נוספת…

אולי תתעניין גם ב: הדפסת פליירים 4# הסודות לקמפיין מוצלח

צור איתנו קשר

צור איתנו קשר

מעוניינים לקרוא כתבות מרתקות בתחום דפוס והפצה:

כלכליסט

ידיעות אחרונות

דילוג לתוכן